Autorijschool in Noordwijkerhout. Ben je op zoek naar een goede rijschool? Dan heten wij je van harte welkom op onze landingspagina. Om een goed beeld te krijgen van onze rijschool, raden wij je dan ook aan om door onze website te surfen middels het menu. Wil je deze pagina verder lezen, dan mag dat natuurijk ook.
Waar is onze rijschool actief?
Autorijschool van der Plas is gevestigd in Katwijk, maar wij zijn ook buiten Katwijk actief. Of je nu woonachtig bent in Katwijk, Rijnsburg, Noordwijk, Noordwijkerhout, Voorhout, Sassenheim, Lisse, Warmond, Valkenburg, Leiden, Oegstgeest, Voorschoten of Wassenaar, bij onze rijschool kun je altijd terecht. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk op examenniveau te brengen. Ons streven is dat jij je rij-examen in één keer haalt door je optimaal voor te bereiden op je examen. Kijk ook naar onze voordelige pakketten.
Dus ben jij op zoek naar een autorijschool in Noordwijkerhout? Neem dan contact op met rij-instructrice Diana van der Plas.
Maak snel een afspraak met je persoonlijke rij-instructrice Diana van der Plas, zij helpt jou graag bij het behalen van je rijbewijs.
Schrijf je nu in voor de proefrijles bij Autorijschool van der Plas!
Google reviews
Ik voelde mij erg op mijn gemak!! Ben echt goed ontvangen en alles is super goed uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je, en vangen je fouten op.
Door de uitmuntende rijlessen van Diane heb ik mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen! De rustig en aangename sfeer was een uitstekende basis die je de rust geeft om altijd met een fijn gevoel je rijlessen te beginnen! Haar feedback en eeuwige geduld waren de middelen die ik nodig had om de te slagen.
Ik vond het super eng om te rijden maar bij Angelique had ik er geen last van. Ik ben super blij dat ik bij deze rijschool mocht rijden en dat ik in 1 keer me rijbewijs heb gehaald!
Wat is diana een goede rij instructrice! hele lieve vrouw en helpt jou op de juiste weg aan jou rijbewijs. Ik heb de beste keuze gemaakt door over te stappen van rij school, bij diana heb ik pas echt goed les gekregen en ben ik dankzij haar geslaagd!!! Ik heb ontzettend veel geleerd tijdens de lessen en met veel plezier naar me rijlessen gegaan. Diana ziet wat jij nodig heb om te slagen voor je rijbewijs, zij helpt jou echt op de juiste manier! Als je op zoek bent naar de juiste rij school raad ik rij school van der plas zeker aan!
Ik ben in januari begonnen met lessen en heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Goede en duidelijke aanwijzingen.
Na 2 andere rijinstructeur te hebben gehad ben ik bij Angelique van autorijschool van der Plas terecht gekomen. Ik heb hier dingen gehoord (positief) die ik bij mijn andere rijinstructeur nog nooit had gehoord. Ik kan het zeker aanraden om hier te gaan rijden. Je krijgt de juiste tips en tricks om je rijbewijs te halen. Wat ik ook belangrijk vond is dat het gezellig was in de auto tijdens het rijden. Het belangrijkste is dat ze je op de juiste manier voorbereiden op je examen en dat doen ze!
Ik heb hele fijne lessen gehad bij Angelique. Ze is enorm geduldig, legt alles goed uit en stelt je op je gemak. Daarnaast waren de lessen ook super gezellig. Ik raad deze rijschool zeker aan!
Geweldige dames, met top lessen! Ze kijken goed naar wat je nodig hebt in je les en helpen je goed op weg naar het rijbewijs. Diana en Angelique zijn toppers, ik zou de lessen aan iedereen aanraden.
Hele fijne organisatie om je rijlessen te doen, hele vriendelijke geduldige en hulpzame instructeurs. Als je veel zenuwen hebt voor autorijden is dit een perfecte organisatie om te rijden!